Użytkownik: Hasło:

Nie masz konta? Zarejestruj się

Zarabianie na stronach www

Najlepsze strony

Na początek

T-www-orzenie

Zarabianie na www

Ocena stron www

Własne forum na www

Różniste

Moje pożegnanie z AdTaily

Zakładając, że nie jest to pierwszy esej czytałem na poprawę ilości linków do swojej strony internetowej, należy zdawać sobie sprawę, że pisanie artykułów i składania artykułów do katalogów artykuł jest popularne fantastyczny sposób, aby wygenerować wiele linków z powrotem do Twoja strona internetowa. Założenie jest proste, ale skuteczne; Napisz garść artykułów nastawiona na dany temat i przedmiocie i rozpowszechniać je do wielu katalogów artykuł w Internecie. Często, gdy artykuł jest wysyłany na tych stronach artykułu katalogu będą obejmować bio autorów lub pole zasobów. W autorów obszarze bio chcesz to trochę informacji na temat firmy lub produktu (-ów), jak również link do Twojej witryny. Ilekroć Twój artykuł jest odbierane przez innych mistrzów internetowych lub innych popularnych konsorcjalnych w całej stron internetowych otrzymasz bezpłatny link jedną stronę do Twojej witryny. Powtórz te czynności w kółko zbudować kilka tysięcy linków do Twojej witryny internetowej. To jest niesamowita technika jako jedyną inwestycją jest mało czasu, aby napisać i złożyć artykuł. 6.) Zgłoś swoją witrynę do katalogów W ciągu ostatnich kilku lat linki z katalogów lub indeksów internetowych stało się mniej wartościowe. Jednak nadal istnieje garstka dobrze zaufanych i wysokiej jakości katalogów, które należy rozważyć zgłoszenie witryny. Pozwoli to zwiększyć zarówno swoje łączący profil, jak również strony i zaufania swoją rangę. Niektóre z najbardziej znanych katalogów, aby zgłosić swoją witrynę internetową w przypadkowej kolejności są DMOZ, Yahoo! katalog firm, JoeAnt, Gimpsy, GoGuides, Linkopedia i Uncoverthenet. Choć większość katalogów L'byli tutaj wymienione nie są wolne do poddania się, koszt składania jest warte swojej ceny, jak linki otrzymasz z tej inwestycji są wysokiej jakości w jedną stronę linki, które przenoszą sporą ilość stron zaufania i ranga. Gdy zgłoszenie witryny do którejkolwiek z tych katalogów, należy zwrócić szczególną uwagę na kategorię przesyłasz swój adres WWW, aby upewnić się, że jesteś zgłoszenie witryny do najbardziej odpowiedniej i pokrewnego tematu na temat swojej własnej strony internetowej. Jak to zapewni, że jesteś nie odmawia składania lub pomijane przez redaktorów katalogu raz robi się przeglądowi.


Komentarze do tego artykułu (10)

Marta Klimowicz (2009-10-20) Komentarz 1

Wielkie dzięki za szczegółową recenzję. Postaram się odpowiedzieć na Twoje wątpliwości.

Katalogi - niebawem uruchomimy już system znacznie wygodniejszy i umożliwiający sortowanie serwisów z uwzględnieniem różnych kryteriów (statystyki, cena reklamy etc.).

Statystyki - korzystamy obecnie ze statystyk Gemiusa, prezentowane w katalogach statystyki pochodzą z ostatnich 30 dni, dlatego w przypadku serwisów, które dopiero do AdTaily dołączyły, liczby mogą być zaskakująco niskie. Wkrótce będziemy stosowali ekstrapolację i po tygodniu statystyki będą zliczane i prezentowane jako miesięczne wyniki.

Wyceny - jak często wspominamy, wierzymy w "niewidzialną rękę" rynku. Wydawcy, którzy mają nieadekwatne ceny z czasem sami powinni dostrzec swój błąd. Niedługo wprowadzimy system, który będzie umożliwiał wydawcom łatwe przeliczenie, ile powinni oczekiwać za dzień reklamy w serwisie, jednak ciągle ostateczna decyzja zależy od wydawcy.

"Słuchajcie swoich wydawców" - cóż, staramy się to robić, rozmawiając z nimi zarówno na Blipie, na GoldenLine czy na bieżąco odpowiadając na mejle. Jeśli miałeś jakiś problem w komunikacji z nami, to chętnie bym się o tym dowiedziała, daj znać na marta na adtaily.com.

Marta Klimowicz (2009-10-20) Komentarz 2

Masz jakiegos buga, zjadajacego polskie literki?

Jakub Krzych (2009-10-20) Komentarz 3

Dzieki za testowanie AdTaily i Twoje komentarze. W bardzo wielu miejscach masz absolutna racje, ale jak juz wspominala Julia w komentarzach poprzedniego artykulu nie bierzesz poprawki na inna perspektywe spogladania na projekt.

Dla przykladu piszesz, ze wystarczy stawiac jedynke w SQL za kazdym razem gdy wyswietli sie widget. Nasz widget aktualnie jest wyswietlany cwierc miliarda razy w ciagu miesiaca i ta liczba ciagle rosnie. To teraz policz ile razy na sekunde siegalbys do bazy danych. Nie jest to trywialne, right?

Przykro nam jezeli usuwasz widget ze swojej strony, ale nigdy nie twierdzilismy ze kazdemu uda sie zarobic na bezposredniej sprzedazy reklam. Mamy nadzieje, ze znow zdecydujesz sie na nasz system gdy poprawimy rzeczy, o ktorych pisales a wiekszosc z nich znajduje sie w naszych harmonogramach realizacji.

www-4u (2009-10-21) Komentarz 4

Marta, Jakub, dzięki za info. Cieszę się że pracujecie nad poprawą działania "całego systemu AT". Dużo pracy przed Wami. Martwi mnie tylko długi czas realizacji tych planów.

@Marta, pisząc o tym, abyście słuchali swoich wydawców miałem na myśli propozycje które padały na forum GL.
Co do wyceny i wiary w "niewidzialną rękę" rynku, to nie byłbym takim optymistą. Część użytkowników (a stanowią oni większość) z małą ilością odsłon, raczej zrezygnuje z programu niż obniży ceny. Jeżeli ich ceny miałyby być adekwatne do wartości reklamy na ich stronach - musieliby ustawić stawki rzędu kilkudziesięciu groszy. Miesięczny zarobek byłby więc żaden. No i co sobie myślą reklamodawcy widząc w katalogu takie "kwiatki" ;) Nie rzutuje to w jakimś sensie na wiarygodność i profesjonalizm AT?

@Jakub, co do statystyk to po części masz rację. No ale jeśli bierze się za takie przedsięwzięcie trzeba być świadomym kosztów (serwery). Nie można tego jakoś buforować i uaktualniać statystyki co minutę? Nie wiem, nie znam się.

Do programu pewnie jeszcze wrócę, bo widzę że wiele rzeczy zmierza w dobrym kierunku. Gwoli wyjaśnienia - na tej stronie nigdy nie miałem reklam AT - ma ok. 7500 odsłon miesięcznie - więc się nie opłaca. Choć z drugiej strony - "ziarnko do ziarnka" ;)

PS
Polskie "krzaczki" już naprawione.

tom (2009-11-12) Komentarz 5

Reklama jest po prostu za mała by mogła przyciągnąć reklamodawców.
W czasach gdy reklamy zasłaniają całą stronę, kwadracik AdT po prostu nie może skłaniać do klikania.

m (2009-11-22) Komentarz 6

i znowu jesteś :-)

Matt (2010-01-24) Komentarz 7

Dla mnie AdTaily jest dosc ciekawym pomyslem. Gratuluje autorom zaciecia i wytrwalosci w realizacji celow. Rowniez podziwiam, ze od samego poczatku postawili na wspolprace z Agora bo wybicie na wlasna reke zajeloby im bardzo sporo czasu.

Z pewnoscia AdTaily odnioslo sukces marketingowy. Co do sukcesu finansowego .. watpie aby byl w zasiegu reki.

Gonzalez (2010-04-09) Komentarz 8

Witam,

piszę jako reklamodawca, który miał "przyjemność" współpracować z AdTaily.
Żeby się nie rozpisywać:
- CPM stron wzięte z kosmosu (po kampanii okazało się, że nasza reklama była wyświetlona jakieś 20 (słownie dwadzieścia) razy mniej niż by to wynikało ze statystyk danych stron
- statystyki w AdTaily to jakieś totalne oszustwo - np. pokazywały, że nasza reklama została wyświetlona np na danej witrynie 4 tys razy przy czym przez pierwsze 6 godzin 1 000 razy, następne 6 godzin 1 000 razy, kolejne 6 godzin 1 000 i ostanie 6 godzin 1 000 razy - jak już ręcznie wpisywali te dane z sufitu to mogli się postarać je urozmaicić :) - kiedy zapytałem ich o te niecodziennie równe statystyki to stwierdzili, że to chyba jakiś błąd i będą nad tym pracowali
- obsługa klienta bardzo nie profesjonalna

Podsumowując:
- masakra
- niewiarygodne dane
- w naszym przypadku wydaliśmy kilkaset złotych a klików było może kilkadziesiąt
- zdecydowanie nikomu nie polecam

Klient (2012-06-14) Komentarz 9

Odpowiedź na komentarz nr 8:

Wszystko bardzo piękne i ładnie, ale konto, które nie ma w widocznym miejscu ustawienia USUŃ, jest kontem nie wartym zaufania. Administratorzy AdTaily wychodzą z założenia, no właśnie, z jakiego założenia... że klient to osioł, i skoro już się raz zarejestrował, to nie może się wyrejestrować.

Zgadzam się z uwagami na temat nijakiej obsługi klienta. Po-pierwsze z biegu z klientem przechodzą na ty, po-drugie dają rady nie na temat - jawna manipulacja, po trzecie - panel zarządzania jest tak prosty i zarazem nieczytelny, że trudno posądzić firmę o profesjonalizm. W każdym bądź razie, niech się firmie wiedzie, aczkolwiek nie sądzę, że to się uda. Rynek nie cierpi próżni, a właśnie bylejakość usług AdTaily tę próżnię tworzy. Wkrótce ją wypełni konkurencja z lepszą, uczciwą ofertą, mam taką nadzieję.

gość1 (2013-01-10) Komentarz 10

Polecam skorzystac z oferty tradepolonica.pl
Tutaj mapy przynajmnie stala opieke i systematyczne zyski z transakcji walutowych.Waski stop loss.Raczej skalpuja .No i mozna i przetestowac na koncie demo.A wyniki zdumiewajace

Linki sponsorowane

Skomentuj ten artykuł (zadaj pytanie).

Twój Nick:

Numer komentarza na który odpowiadasz
Jeżeli nie odpowiadasz na konkretny komentarz pozostaw to pole puste.

Twój Komentarz: (Proszę, nie wstawiaj linków ani kodu HTML)

© copyright: www-4u.pl

powrót na górę strony

Serwis www-4u.pl używa plików cookies.
Zgodnie z wymogami prawa informujemy, że pliki cookies są używane do logowania i ustawiania wybranych preferencji serwisu. Jeśli chcesz uzyskać więcej informacji na temat cookies - zajrzyj na stronę internetową www.wszystkoociasteczkach.pl